Wilt u ons ook steunen?

In Nederland organiseren we activiteiten voor mensen met allerlei culturen die in Nederland wonen en deel uitmaken van de Nederlandse samenleving. Door middel van deze activiteiten bevorderen we dat mensen die al lange tijd in Nederland wonen en mensen die nieuw in Nederland zijn elkaar en elkaars culturen leren kennen. Hierdoor verbetert de kwaliteit van onze communicatie met elkaar en begrijpen we beter wat andere mensen denken, voelen en willen.

Deze activiteiten worden volledig gerund door vrijwilligers. Echter, het organiseren van deze activiteiten kost nog steeds geld. Daarom hebben we uw hulp en financiële steun nodig.

Hoe kunt u helpen?

● U kunt een donatie doen. Elke donatie, hoe klein ook, is welkom.

● U kunt vrijwilliger worden. We hebben altijd mensen nodig die willen helpen met het organiseren en uitvoeren van onze activiteiten.

● U kunt ons helpen om onze activiteiten te promoten. Vertel uw vrienden, familie en collega’s over ons werk.

Samen kunnen we een verschil maken!

Donaties:

U kunt een donatie doen via

of met onderstaande QR-code

Vrijwilligerswerk:

U kunt zich aanmelden als vrijwilliger via onze website:

Promoten:

U kunt ons helpen promoten door onze website te delen op sociale media, of door onze flyers en posters te verspreiden.

Hartelijk bedankt voor uw steun!